SEGLAR TJEJEN eller?

Först innan jag börjar skriva massa vill jag att alla grattar Vikan som  tog hem första pris i lys på Gotland runt!Grattis gumman!!

Sen tänkte jag skriva lite om vad jag har hållit hus några dagar.

Jag har spenderat dagarna som soport till Viktyoria och Kim när dom har seglat gotland runt i sandhamn. Ja vaad ska jag säga . Jag är uppväxt på sandhamn under sommrarna. Det är så jävla mysigt där.Jag känner mig som värsta jag vet inte tycker det känns så konstigt. När jag är  där är jag värsta seglar tjejen och går runt i seglar kläder och seglar festar och tar det lugnt i en båt.Men sen när jag är i stan då vill jag bara vara hemma, träffa kompisar och shoppa.
Jag är liksom 2 personer.Det är ganska jobbigt. Jag måste hitta ett sätt att vara båda. För just nu känns det som om jag är liksom "wanna be" både stads tjej och Seglar tjej.Fat jag vet innerst inne att jag är "äkta" av båda.
Förstår ni?

Så iaallafall... Jag var på land sms ade med dom i båten och kollade stälningarna.Sen sprutade jag cola på dom när dom kom i land :) Sen firade vi med en öl i pol området och vi bara satt där hela team Vindile och chillade. Så skönt. Sen stack jag och vikan för att kolla hur det gick för min bror kim somm oxå seglade an annan båt.Det gick inte så bra..:( Men det var förståligt. Kvällen innaan star var det en Gas explotion om bord på deras båt och en fick åka int till uppsalaq intensiven med klass 3 bränskador.Äckligt!Var så rädd för kim<3
Men efter det köpte vi lite oliver,bröd,chips,cola och annat mys sen åkte vi över till löken (en annan lite "lugnare" ö)Där våran båt låg.Vi tog ett dopp och sedan satt vi oss och solade och åt massa gott.

Vid 3 på natten hoppar kim in i båten (inte diskret! ) alla vaknar och vi tar ett natt dopp med honnom.

Dagen efter seglar jag och pappa upp båten till ingarö och det blåser utav hellvette.Båten står på kanten och det är full konsentration som gäller.
Jag lyckas iallafall segla den in i hamn och där blir vi hämtade av lisa.

Så i dag är en tvätta,packa ur packa om dag
För i morgon åker jag ut igen till sandhamn för att hoppa på båten vi sov i med vikan och kim och segla ner den till trosa.Sedan väntar bilning hem. Myyyysigt.Är så glad.Ända är att jag saknar rebecca.. Men det vet hon om.. Hoppas jag.Jag håller på dö utan henne...


Så nu är tvättmaskinen klar. Dags att packa.!

Over and out ;)

Sol bränd EEJJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0