Utkast: Juli 7, 2010

Jag tänker ofta på vad folk menar när domm skriver "saknar dig" "älskar dig" osv.
Är det värkligen det dom menar??
Eller är det bara något man skriver? För mig är det starka ord och jag skulle aldrig säga eller skriva det om jag inte menar det.
Ibland känns det bara "yeah right" när någon skriver så. Men är det att överreagera?Jag undrar värkligen. För det är ju andvända ord. Man säger ju det hela tiden. Man kan vell inte säga det till alla? Du kan ju inte älska alla.Eller?
Det är något skumt över vissa grejer. Man kan gå och grubbla i veckor.
Om ja tex. får ett sms med texten "älskar dig,och saknar dig med"Hur ska jag ta det? Menar man värkligen vad man säger i dag? Eller är allt bara bullshit?
Om någon skriver "puss" som man inte brukar pussa pådet till,Betyder det värkligen puss då?
Eller är det bara en fras?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0