Den jäveln tog med internett..

Hans åkte till cypen och stängde av internettet och bara log och stack. Vilken jävla man va! :) han betersig som han var 4 år.Men jag och mamma fixar allt ändå. Lånade ett internett i 10 dagar och då är han hemkommen och internett påsatt igen ;) vi borde  få en egen tv show på tv3  sveriges smartaste mor och dotter.. :)  ;) :O


Har varit på mio med rebecca i dag.Vi kollade sängar och soffor. Och gissa vad vi såg! Erik saades storebror.Eller nja kanbske inte riktigt. Men sååå lik erik .Och så trevlig. Ska helt klart besöka mio oftare om dom har så trevlig personal. Sen har vi spenderat denna fina dag med att flumma framför tv spelet och Wii. ;) Vi måste vara väldigt intelegenta...

Har lite ångest över sommaren..Den är ju inte här en..Solen kommer max 1 timma om dagen och det är bara lite sol som sedan går i moln.Jag vill till spanien. Och det kanske jag ska oxå. Ska troligtvis om det finns plats dit 1 vecka efter midsommar. Myyyys :love:

Ska oxå kryssa med rebecca. Fatta vad mysigtl. Åhh ♥
Den här sommaren kommer vara väldigt rörig men samtidigt heelt fantastisk.Så länge jag är med Bexx så kommer allt bara vara bra... Jag älskar dig gumman♥ ;)

Nu ska jag kolla på tv och mysa med kasper. Som förövrigt blivit väldigt glad  och gosig på sista tiden.Han håller nog på att dö nu. Usch hämska tanke..

Se ya

P-J is on and i´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0