Har suttit och kollat på...

Brölloppet hela eftermidagen typ.Är egentligen inte så jätte intresserad av kungafammiljen men är så fachinerad av bröllopp.Tycker det är så coolt.Längtar tills mitt egen Ska visa er i ett enskillt inlägg lite bilder och insperation Så som jag vill ha mitt bröllopp.Vill ha 2 bröllopp 1 mindre och ett större men om jag måste välja så är det iallafall det stora som vinner.Stort och pampigt! :)

Nu sitter jag och svarar på mail från Nicklas hocker och chattar med Rebecca.Henes moster fyller år i dag så hon har varit där hela dagen,GRATTIS!

Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket.Sov ut halva dagen och åkte till landet för att hämta säng kläder och annat att tvätta före midsommar. sen satt jag mig faktiskt vid tv vid 15.00... Så är ganska seg i dag känner mig lite fet av att inte ha rört mig på hela dagen.

Nu pratar jaag bara på massor så nu tar jag occh lägger av.

Over and out!


Grattis! ;) :P   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0