Midsommar

Har varit och är ute  på landet hela midsommar helgen.Datan har varit hemma i lägenhetern men nu lånar jag en data för att kunna medela att jag lever och att jag blir kvar ytligare någon dag här på landet. Vi har det så mysigt. I går åkte min gravida kusin  hem och min andra kusin från norrland hem till en kompis här i stockholm. Men serdock neråt huset nu att hon kommit tillbaka. Imorgon kommer skorpan ut hit med den 3dje syrran i kusin ligan ut och även hennes hund. Mysigt. Ni ska få hela historien närr jag är hemma i min sköna säng och lägenhet. Så till dess --

Ta hand om er.

ps. Bebi-Ilove u. ds.

En osminkad,nyduschad Eejja i sommar solen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0