Mitt drömbröllop

Hade tänkt förklara lite hur mitt drömbröllop skulle se ut. Självklar kan jag ju inte visa exakt efter som det kommer ändras efter vad jag vill och vad min då blivande man kommer vilja.Blommor och annat som är färgat kommer ju värkligen ändras efter vad jag vill ha då.Därför har bildernas färger inget med vad jag vill ha att göra! Jag har bara plockat lite få bilder från nätet på hur ungefär jag skulle villja ha det.Så Kolla,inspreras och nut!





Klänningen:

Ska vara vit och helst utan ärmar.Asså en tub topp med finna brodyrer.Kjolen på klänningen ska vara i siden och glansig.Puffig men  INGET! Tyll.Bara lite puffig och stor.


Typ den här topen av kläningen men inte lika mycket volanger..

Den här är oxå fin dock lite mycket volanger och tyll men brodyrerna är fina!

Det här är en dröm top.Fina brodyrer och pärlor.Men kjolen.. Hmm.. njaa.


Den här är ju så fin så man döör.Älskar den..

Den här är min! :)

Förstår ni lite nu hur jag vill ha min känning.Inte för pampig nertill men snyggt broderad upptill :P

Släpet och slöjan:

Jag vill ha ett långt släp.Mellan 3-5 meter långt.Det ska inte fästas i håret utan i Midian.Tror jag iallafall..
Jag ska oxå ha en  lika lång broderad slöja som ska fästas i i tiaran som jag skriver om senare.Den ska vara lika lång somsläpet och hänga och läggas över släpet...

FIN SLÖJA!

vad säger ni om det här? Nja. lite mycket kanske..

det här var  min stil! Go it!

BRÖLLOPSUPPSÄTTNING:

Vill ha en halv uppsatt frisyr som ska vara lockig med långt hår.Stenar occh blommor ska fästas i frisyren.



Ser ni det återkommande mönstret?! Så vill jag ha det.

Bröllopsbukett:

Beroende på klänningen ska blombuketten vara stor eller liten.
Om klänningen är stor och tar mycket plats så får buketten bli liten och rund.Rosor liljor och massa andra fina blommor i färger som passar hela bröllopet.
Men om klänningen är lite mer nertonad vill jag ha en droppbukett.. en lite större bukett som hänger ner.


Ringen:

Ringen vill jag ska vara i guld och ha en diamant eller flera.Ganska stor.Men ändå inte för tung.



Tiara:

Vill ha en tiara på huvudet där slöjan ska fästas.Den ska vara lagom stor och lagom pampig.




Kyrkan:

Kyrkan ska vara fin.Det är viktigt att båda har en relation till kyrkan så den betyder något.

Hagalunds kyrka är fin.Här komfirmerades jag,<3


Sofia kyrka är så fin och stor.älskar den.

Solna kyrka.Där jag är uppväxt och min älskade moster begravd.

Storkyrkan är ju cool..Vem vill inte gifta sig i samma kyrka som  en prinsessa?



Det här inlägget är bara drömar som jag har. Jag har ingen aning om vad du får tag på skaerna och vad dom kostar.Vad kan jag säga. Googel is my best friend!

Det är lite av mitt drömbröllopp.
Nu längtar jag ännu mer. OCH JAG HAR JU MIN ÖNSKADE BLIVANDE MAN<3

Skulle kunna lägga upp hur många som helst på honnom<3 Perfecktion:O :bigeyes:  :love:  :blush:
KÄRLEK.

Nu ska jaag gå och drömma.

pece!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0