Musik musik musik.FINNS DET NÅGOT BÄTTRE? ;)

:thumbup:
För love stockholm i går.
Var ute med Rebecca och martin i kugsan i går Och lyssnade till deras idol kväll.
Vi hänger ju väldigt mycket med idolerna. Vi spenderade nästan varje ledig minut på hotellet hela hösten.Och nästan varje fredag var dom flesta på idol.
Så vi är "det  kända idol gänget".Hursomhelst var uppsala tjejerna där och massa andra från gänget och sjävklar erik grönwall,alice,darin och rebound.

Så vad tyckte jag då?

Jo.Alice missade jag tyvärr.Men hon är alltid bra och söt.

Rebound Mimade hela sina låtar och sjöng bara covers förutom en liten snutt på hurricane.Dom är så söta och snälla personer och sjunger värkligen bra så VARFÖR väljer man att mima då?Man såg det så klart. Eddi kan inte mima. värkligen...Han var efter HELA tiden.Blev lite besviken faktiskt.


Erik därrimot höll lådan heeeeela konserten. Han hade något konstigt sex,lek tema på sin konsert vilket var ganska kul.Han hoppaade runt bland publiken låg på marken på scenen ,juckade och gned jackan mellan benen.Han slutade även sin konsert med att hjula över scenen.Han hade med sig calle kristiansson på en låt oxå.Mycket trrevligt.Det var fullt drag heeela kvällen värkligen.,En gryyym spelning!!!

Senare kom darin upp på scen.Vet inte .. Jag har lite blandade känslor för honnom. Jag måste medge att jag låg och dreglade över honnom under hans idol tid.Men han känns lite ... sval nu..Han gjorde iallafall ett bra framträdande med eld konfetti och grymma låtar.Hade roliga killarbakom mig dom var grymma dansare stod och dansade och sjöng hela tiden.Haha.:) Go u gys!

Filmade erik lite.Men när man filmar i en hoppande sjungande publik md en mobilkamera blir det ju.Hmm... vad ska jag säga?! Lite guppigt skrikigt,jA. GANSKA Dålig kvalité.Men ni får vidiorna ändå senare i  morgon.För nu ska jag ut och äta Sushi med min familj.Muuuums.

Nu får ni lite bilder från förgående kväll med Rebecca.


Cola är tyvärr min drog.Är jätte beroende.Ingen som vet hur man slutar?
 

Rebecca ville ringa Nicklas.Men det blev ett sms i stället.



Dom här underbara humorfulla filmer/dokumentärer/konserter borde alla se! Man kan tyvärr inte sova efter - efter som allt man tänker på är toms leende..:'(  ;)


Vårt disco som vi har till alla konserter. HAHA.

Somsakt. Mer bilder och videror kommer i morgon eller i kväll.NU SKA JAG ÄTA SUSHI!:love: :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0