Solo i stockholm...

Haha,nu är jag stolt. Kom ju på vääärsta rubriken. Brolles singel sen något år sen heter ju solo i stockholm. Och nu är ju jag solo(ensam) i stockholm,Och jag sitter och läser solo.Asså borde jag bli typ rubrik skapare eller?! ;)

Sitter som sakt hemma i lägenheten själv och läser solo.Vi tog en riktig lång lunch på östermalm i dag. Från 13.30 till 16.00 då gjick mamma till läkaren och jag och isa följde med.Efter det gick vi till Domi på NK och sedan strosade vi runt i gallerian UTAN ATT KÖPA NÅGOT! helt otroligt...:P

Nu har jag nyss duschat och fönat håret ska troligen flääta det så där coolt i kväll oxå.Sen blir det en tidig sänggång,Har ju typ dygnat dom senaste dygnen.Så är ganska trött.

Väntar fortfarande på att rebecca ska ladda upp videorna från i går.Hon gör vell det senare i kväll förhoppningsvis.Så får ni dom i morgon.

Nu ska jag fortsätta läsa min tidning...

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0