Juni 18, 2010-Nu och föralltid.

Tänkte skriva lite om en person..Denn personen har jag faktiskt inte kännt så länge.Sen början av 7.Det är bara 2 år snart.Helt otroligt.Nu när jag tänker på det.Det känns skit konstigt aatt jag vet mer om den personens liv än vad en kompis som den personen kännt sen 6års vet.Och att den personen vet mer om mig än vad min mamma gör.

Jag tror på tvillingsjälar.Jag tror att någonstans där ute kommer man hitta en.Om det kommer till dig som ett djur,en man,en kompis,pengar,lycka det har jag ingen aning om men det kommer någon gång.Den här lyckan turen kärleken som man bara kan få av 1 speciell person.Det är inte samma kärlek som man ger eller får av föreldrarna Men inte heller samma kärlek som du ger eller får av din kille eller husdjur.
Det är en kärlek som känns starkare.Och som håller hela livet. För kärleken till en kille kan brytas ganska snabbt...Och till din mamma eller pappa kan den försvinna med vinden lika lätt som en fjäder i storm.Men det jag pratar om är något som jag anser att Gud har skapat för att vi ska kunna överleva.Det är en person som är så lik dig själv att du nästan blir rädd.Man kanske inte hittar tvillingsjälen fören man är 70.Eller så hittar man den på BB. Men det behövs inte mer en max 1 månad för att ni ska vara lika tajta som du är med din egena kropp.Du är fast i din kropp du kan inte försvinna från den.Du är fast med din tvillingsjäl.Men du vill inte försvinna från den.

Min tvillingsjäl mötte jag förförsta gången i skolan i början av 7an som tidigare skrivet.Och när folk frågar oss vad som gjorde att vi blev vänner har jag eller personen ingen aning.Jag kommer inte i håg första gången vi pratade med varandra.Inte personen heller. Men nu sitter vi här Fast i varandra och INGEN ELLER INGET kommer kunna slita oss från varandra.Alla som har varit där för oss förut har 2 val. 1.Acceptera och ha kul med oss!2.Göra livet surt för oss och försöka separera oss.Men det kommer bara sluta i att personen i fråga själv blir ledsen och må dåligt.

UPDATE:Har ingen aning om varför det är en glad gubbe i texten.Den finns inte här.Ignorera den..

Jag känner min tvilling lika bra som jag känner mig själv. Och det läskiga är att vi har några intressen som är lika .Men dom flesta är lika .Vi lyssnar på samma musik är lika galna hänger efter lika personerr och även fast vi kanske har olika svar på frågor kan vi kompremissa och båda kan bli nöjda.

Det är inte så att vi aldrig tycker olika och allt är perfeckt.Värkligen inte. Men vi kan hantera det.Vi gör det på ett sätt så att båda blir nöjda.Eller så får den andra backa undan och tänka att "nästa gång får hon backa undan "Det är så läskigt att ha någon som här så himmla lik en .Men det är så skönt.

Jag har alltid ansett mig vara en ganska vuxen tjej för min ålder.Jag har alltid haft längden inne för att vara ca 3 år äldre .Alltid fått ta större ansvar än vad man ska behöva göra.Och gåttigenom mer än vad en normal svenson unge ska göra i hela sitt liv. Mitt liv har helt enkelt varit ganska kaotiskt och jag har varit tvungen att glömma,förtränga och aggera somen vuxen för att överleva.Och det resulöterade till mobbning och andra hämska saker.Men nu har jag äntligen någon som är minst lika vuxen som mig.Och med den personen behöver jag inte ta ansvar.Jag är den personens bebis.Jag är släpper allt såfort vi är själva.ALLT!Jag låter vad som hälst komma från min mun och vad som hälst göras av min kropp.Och gud vad kul vi kan ha.

Min tvilling betyder frihet för mig.Frihet,trygghet och att bli älskad.

Jag måste erkänna att personen gör ett ganska bra jobb.För jag är nog inte lätt att va med.Jag är osäker måste fråga om allt mint 4 gånger om jag inte får svar tjatar jag tills jag får det.Jag har öppen mun och pratar om vad som helt.och jag har damp.Kan få utbrot när som helst.
Därför avgudar jag denna personen.

För mig finns ingen annan än du.Och vem som än kommer in i mitt liv kommer du alltid vara den som är viktigast.Viktigare en alla killar ( Till och med T) Viktigare en alla.
Jag är bara din och du är bara min.Så tyvärr alla suckers!Bara min! OCH DET SKA JAG KÄMPA FÖR ATT HÅLLA!

Jag älskar dig.
Nu och föralltid,In your shadow,I can shine!


Kommentarer
Postat av: bexx

Åhh, blir tårögd!

Va fint du har skrivit. Jag känner precis som du känner, det kommer alltid att vara vi, vem eller vad som än försöker splittra oss, vi hör och sitter liksom ihop.. det har vi hört många gånger. och när man hör och sitter ihop så kan man inte skiljas, det är som en magnet.. man försöker och försöker men man dras alltid tillbaks till den andra.

Är det inte helt sjukt att vi bara känt varandra i snart 2 år, det känns ju som vi känt varandra hela livet.. det är synd att vi missade de första 13 åren tillsammans, men det känns ändå som om vi har jobbat ikapp dom! Nästan ännu mer.

men det allra bästa är att vi har hela framtiden framför oss! Och jag vet att den kommer bli fantastisk.. vi kommer dela allt tillsammans.

Både lyckliga, glada stunder men även dom hemska, tragiska. Men allting kommer bli bra.. för vi har varandra...

Jag älskar dig!

2010-06-18 @ 12:57:43
URL: http://yourbexx.blogg.se/
Postat av: Kusin Linda

Låter som att du har en fin vän! Dem ska man vara rädd om.



Puss

2010-06-21 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0