Tokio hotel kan inte laga mat...

Detta inlägg skulle komma runt 5 tiden men jag skulle göra något hemma mitt innan jag postade det och något kom i vägen och inlägget och datan glömdes bort.Därför postar jag det nu. Allt jag skrev då att jag skulle göra är gjort och nu väntar tv. Kram!



För ca 2 timmar sen kom jag på att allt jag ätit i dag var en liten smörgås med groddar.Då blev jag väldigt hungrig,Jag gick hem till rebecca och nuy när jag kommer därifrån 1 timma senare är jag ABSULUT inte hungrig mer.
Andledning?!:Tokio Hotel kan inte laga mat.
Har suttit och kollat på lite videor med tokio hotel och dragit en ganska enkel slutsats.
Dom kann inte laga mat.
ta tillexempel det här klippet http://www.youtube.com/watch?v=pfqAHhJ5IDY  (Går inte att lägga in filmen här..., men följ länken)
Mums vist blir du lite sugen?  :O  ;( :|  :bigeyes: Nej!

TH Är bra på mycket men att laga mat är inte deras starka sida. Tur att dom har bestämt sig för att hålla på med musik och inte bli kockar... ;)

Nu ska jag gå hem till rebecca igen och sedan gå ut med mamma och köpa kakor.
Senare i kväll ska jag sitta och maila lite.

Nu så ska jag springa iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0