Vad är rubrik för något? ;)

Har nyss vaknat.*fy på mig* Ska ta och klä på mig och fixa mig. kanske äta något oxå.Men är inte så hungrig.Senare vi 4 ska jag möta rebecca och vi ska åka ut till pappa och sova ddär i natt Mysigt.Förhoppnings vis har hon med mina favorit dokumentärer.Då blir det film kväll hela natten.Fast iof. Imorgon måste vi vara pigga vi ska ju träffa erik på kvällen.

Loggade nyss in på Facebook. Såg att nicklas hocker från idol har skrivit. Najs..Han ska troligtvis börja jobba i pappas Butik Guitarpeople.:)

Saknar redan wiebke och finn.Usch det är hemskt att bo i olika länder.Fast Finn bor ju här. Men wiebke. haha.Är det någon som förstår?

Medans jag fixar mig och äter får ni njuta av dessa fina bilder.

GOD MORGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0