Välkommen Hem wiebke.

Idag så mötte jag upp Finn på plattan och vi satt oss i trappan för att vänta på wiebke som skulle komma från tyskland.Hennes plan var dock försenat så vi väntade i regnet 1 timma.Men plötsligt ringer hon och säger att hon tappat bort sig på Centralen och då går vi och möter henne efter som finn förstår var hon är.Efter det vandrar vi runt i stan och sedan sätter vi oss på ett café i gallerian.MYSIGT.
Jag åkte sen hem till sassih och ttyp pakade hennes grejer och sen drog vi hem till mig. vi tjockade oss med chips och cola och en bra film. Nu ligger vi och bloggar och jag har nyligen laggt upp en tillfällig design.eN BÄTTRE KOMMER UPP SENARE.Sassih står i trosor oh sjunger på markolioo nu. haha hon är störd. JAJA. hAHA Nu leker hon amanda var det oxå..
Jag tror vi börjar bli lite över trötta nu så vi släcker vell ner snart här.
MMen vi hörs i morgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0