:)

I bland vet man inte vad ska skriva. Har så mycket innom mig. som jag vill få ut.Vill skrika ut
När man lägger sitt liv i någon annas händer.Synd´att jag  inte visste det från början. då hadde jag aldrig lagt mitt liv i dina händer. För det är inte värt det.Men nu är det försent. Jag är fast präglad som jacob i twilight.Jag gör allt för dig. Det är bara göra det bästa av saken.Ett tag var det det underbaraste som fanns. Men hade det inte kunnat stanna där? Varför behövde jag bli värre. Fast.
Närdu inte tycker lika dant. Det är som en tung sten innom mig. bara se dig i ögonen och veta att.. jag älskar dig,men du älskar inte mig.Det är som en lögn.Även om jag hoppas att du kommer älska mig någon gång.Så gör det ont just nu.Och det är värre en allt annat just nu.Köper fina saker lägger pengar på allt som du ber mig. fast jag inte har pengar ser jag till att skaffa det. varesig jag får skulder eller inte. Bara jag får vara med dig så mycket som möjligt. Varje andetag  utan dig är som att andas i djupt under vattnet. eller att bli dränkt i handfatet.Paniken stiger och huvudet börjar dunka allt bli svart. Stänger in mig och vill  bara sova så det ska bli morgon så jag äntligen kan få kolla in i dina blå ögon igen.Klandrar ingen mer än mig själv för det här.Och tycker på något sätt ändå att det är possetivt. Det ända som gör ont nu är att du inte finns där för mig... elelr gör du det? Jag vet inte vad jag ska tro. Kan inte läsa av dig. ena dagen är allt bra och jag är "älsklingen" och får pussar på munnen och vi skrattar. Och nästa dag ser du bara sur ut ,halsen är tom och allt jag säger besvaras kortfattat.Jag vet  inte vad jag ska göra.Eller jag kan itne göra mer än vad jag gör. Jag lägger hela mitt liv hos dig.Jag hoppas att du ska ta vara på det.Jag vet att jag inte heller gjort rätt.Och det tar tid och läka.Men det har inte precis varit lättare för mig. Har gjort mitt livs misstag.Men jag hoppas på att det ska bli något possetivt  utav det som hände.Jag har gjort ett val som jag är stoltöver. även om det har varit ibland det värsta jag gjjort hittills.Men en vän är alltid viktigare än allt.Och du. Är viktigare än allt. Jag vet inte om jag lyckas få dig att förstå eller iallafall få ett hum om vad jag menar. Kanske kan musik  beskriva mer än vad jag kan.Har hittat en fantastisk låt. typ så här känns det.



Missförstå inte något nu. Det här är ett possetivt inlägg.Jag är så dålig på att förklara.Men.. allt här är possetivt.Jag älskar dig mer än allt. Du har mitt liv. ta väl hand om det. Det var nog det jag ville få med.

Det finns ingen bättre än du.Och jag känner igen mig i alla dina besvikelse texter. vet att det handlar om mig. så du. .. Ta åt dig av den här texten känn hur värdefull du är.Och hur mycket jag käm,par för dig.För jag kan inte andas utan dig.
Puss på dig. Hoppas du förstår allt...Du är bäst.. Och jag vet att du vet det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0