Hallo

Wie geht´s?

Jag Funderar starkt på att börja blogga igen. Iallafall mer än vad jag gör nu. Men vill självklart fixa en design då...
Hursom helst..

Idag hände inget kul i skolan. ELLER jo.. Jag diggade gustaf i debbaten vi hade i dag.Vi har ju kännt varandra hela livet sen dagis.Och bådas föreldrar jobbar eller jobbade innom socialdemokraterna.Så en stor eloge till dig.För du rockade skiten av alla där! :)

Nu så ska jag snart dra mg till kyrkans hus där jag ska på Ledar kurs.Ska ju bli Komfirmations ledare.Mycket intressant och roligt! ;)

Köpte ett nytt läppstift i dag som jag diggar grymt mycket..VAMP-Från Make up store heter det.Kostade 175 svenska rikstaler. Mycket najs.MUS stift är grymma och värda att lägga pengarna på-Tvekade inte en sekund.

Jaja..

Nu  får ni en grym låt att komma igång till. För i morgon är det fredag! Whoohhooo!








Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0