Love hurt

Alla gör misstag i livet vissa större än andra.När något händer och slår om på 1 minut och man mister det som stod en närmast.finns det inga genvägar.
Du måste börja om från ruta 1 och kämpa dig upp mot öppningen. för du faller så långt ner .. Där är allt svart och du bara halkar när du försöker klättra upp.Vissa ger upp.Och visst kan jag fundera på det med ibland.
Men när det är någon man verkligen älskar.Kan man inte bara ge upp.. Jag tänker fortsätta kämpa.Men i bakhuvudet gnager allt..

Hur många gånger har du inte själv blivit sårad för att förlåta snabbt och gå vidare.Baraför att du vill att det ska funka. Visst känns det som om man inte får någon respekt tillbaka när man sen gör fel själv...

Vet inte hru jag ska förklara känslan.Men .. Jag vet att allt kommer bli bra tillslut. Så länge jag orkar kämpa..Även om jag inte vet om jag kommer orka det.. Men efter i dag tror allt kommer bli bra.Och allt kommer ordna sig fortsom fan..För jag älskar dig. Mer än allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0