Rebecca Josefin Glaad

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.. Bara förklara att dom här 5 dagarna 6 timmarna och 8 minutrerna har varit bland det värsta i mitt liv. För exakt 5 dagar 6 timmar och 20 min sen trodde jag aldrig att det skulle kunna vara så bra som det är i dag. Och jag trodde inte att jag skulle leva längre än någon dag till.Idag vet jag..

Jag är så otroligt överlycklig glad.Och jag gråter så fort jag ser dig. Så fort du pratar med mig vill jag bara hoppa runt och skrika .. "SER NI ALLA JÄVLA LOSERS HON PRATAR MED MIG!! BHAHAHAH DET TRODDE NI INTE VA. AHAHAHA! "
Men det kan jag ju inte-Då skulle alla tro jag var knäpp..;)
Du är,har alltid varit och kommer alltid vara det bästa som hänt mig.Utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort och nu menar jag inte som någon jäkla fjortis. "åh jag älskar dig puss puss puss " Utan. .. Det här är äkta jävla syskon kärlek.Jag blir så glad av att se dig. Det bara bubblar i mig och jag vet inte vad jag ska göra utan dig.Känns helt jävla sjukt att säga det.Men det är så det är.Att få krama dig och stå med huvudet mot din axel och skratta med dig.det gör mitt liv värt att leva.
Du och jag är som blommor.Om du andas ut mitt syra från din kropp som jag behöver för att kunna leva, så andas jag ut koldioxiden som du behöver för att kunna leva.(förlåt för att du fick vara blomman . och ser du raimo hur duktig jag är i biologi! :p )
Men jag tror du fattar poängen.

Att känna din värme och din kärlek.. Jag kan inte beskriva känslan..

Jag älskar dig utöver allt annat och du kommer alltid vara val 1 för mig.Varje gång du bara vänder blicken ifrån mig dör jag.Jag klarar inte en sekund utan dig.Nätterna är en plåga och minuterna hem till dig är som långa mil.
Jag ler varje gång jag ser dig. DU gör mig glad på riktigt. Har aldrig varit så glad på riktigt som jag är när jag är med dig.

Din familj är som min.Hemma hos dig känner jag mig mer hemma än hos mig själv.Hemma på blommgatan 4  är det ända hem jag har just nu.Din mamma kommer alltid vara som min mamma.Och jag har alltid berättat allt för henne först.Jag älskar din familj. (och även fågeln anna.. ;) )

Du är,har alltid varit och kommer alltid vara "mannen" i mitt liv..Utan dig vill  jag inte andas.Har aldrig varit så rädd för att dö som jag varit dom här 5 dagarna .Men jag tror det börjar lugna ner sig nu eller hur?


In your shadow i can shine
Och fuck u ivo.. Man kan vist skina i någons skugga!

Du är bäst..

Fröken Glaad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0